Skuteczność procesu terapeutycznego zależy od bardzo wielu czynników. Ogromne znaczenie ma tutaj motywacja Klienta, gotowość na współpracę oraz podjęcie zmian w swoim życiu.
Mimo dokładania wszelkich starań, aby wynik pracy psychologicznej był jak najbardziej efektywny, nie jesteśmy w stanie zobowiązać się do osiągnięcia przez Klienta określonego celu terapeutycznego.
Koterapia jest usługą limitowaną. W wybranych sytuacjach proponowana jest przez samego terapeutę jako domyślna forma wsparcia.
Rezerwacja i płatności za spotkania
- Klient dokonuje rezerwacji spotkania poprzez płatność za pośrednictwem systemu rezerwacji dostępnego tutaj. W wybranych sytuacjach płatność może być dokonana przelewem tradycyjnym na numer konta: 09 1050 1445 1000 0097 2543 6969, ING Bank Śląski SA; tytuł przelewu: imię i nazwisko Klienta, data i godzina wizyty.
- Jeżeli w trakcie płatności nastąpi problem z połączeniem internetowym, bądź jakikolwiek błąd, który przerwie proces płatności, to Klient może dokończyć ją wracając na swoją skrzynkę mailową do maila od Pracowni: „Rezerwacja oczekująca na płatność”.
- Chcąc zmienić datę wizyty już zarezerwowanej prosimy o kontakt z recepcją pod nr tel. 884650608.
- Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie w formularzu danych osobowych na potrzeby wystawienia rachunku lub faktury, poprawnego numeru telefonu i adresu e-mail Klienta, które będą wykorzystywane do późniejszej komunikacji Pracowni z Klientem.
- 48 h przed umówionym spotkaniem poprzez system rezerwacji, Klient otrzyma wiadomość e-mail z przypomnieniem o spotkaniu, 12 h przed spotkaniem Klient otrzyma wiadomość sms podobnej treści.
- Gwarantujemy niezmienność cen spotkań Klientom uczęszczającym na terapię przez pół roku od jej rozpoczęcia.
Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Klienta
- Odwołanie lub zmiana terminu sesji jest możliwa nie później niż 24h przed ustalonym terminem sesji.
- Jeżeli Klient nie odwoła wizyty w wyznaczonym czasie, bądź nie pojawi się na umówionym spotkaniu, koszt spotkania nie będzie zwrócony.
- W razie nie pojawienia się Klienta na spotkaniu punktualnie, terapeuta oczekuje 15 minut.
- W przypadku, gdy Klient odwoła opłaconą wizytę w wyznaczonym czasie, otrzyma zwrot całej zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność. Płatność może również zostać zaliczona na rzecz kolejnej wizyty – zgodnie z życzeniem klienta.
Odwoływanie sesji z przyczyn leżących po stronie Pracowni
- W przypadku gdy opłacone spotkanie zostanie odwołane przez Pracownię, Klient otrzyma zwrot zapłaconej kwoty nie później niż w ciągu 7 dni roboczych, na konto, z którego dokonywana była płatność.
- Klient otrzyma również propozycję nowego terminu wizyty w preferencyjnym czasie.
- Z przyczyn leżących po stronie Pracowni, spotkanie może się opóźnić maksymalnie 15 minut. Jeśli wizyta miałaby się rozpocząć później niż 15 minut od ustalonej godziny, Klient informowany jest o przewidywanej godzinie rozpoczęcia spotkania i ma możliwość wyboru pomiędzy oczekiwaniem, a odzyskaniem całej zapłaconej kwoty.
Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Krakowie
- Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Paulińskiej 30/2 w Krakowie na Kazimierzu. Gabinet znajduje się na parterze, w mieszkaniu nr 2 (pierwsze drzwi na lewo po wejściu na klatkę). Na domofonie należy wybrać nr 201. Instrukcja dotarcia: tutaj
- Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Józefa Montwiłła-Mireckiego 10/20 w Krakowie w Borku Fałęckim w budynku “Kamienica Parkowa”. Aby dostać się do klatki schodowej, idąc od strony sklepu Biedronka należy przejść wzdłuż całego budynku, skierować się na lewo i wybrać na domofonie nr 20. Gabinet znajduje się na drugim piętrze. Instrukcja dotarcia: tutaj
- Gabinet nr 3 znajduje się przy ul. Orawskiej 5/2 w Krakowie w Podgórzu w okolicy hotelu „Wilga” oraz stacji paliw „Shell”. Instrukcja dotarcia: tutaj
- Gabinet nr 4 znajduje się przy ul. Przedwiośnie 2a/40 w Krakowie w Podgórzu
Dotarcie do gabinetu stacjonarnego w Katowicach
- Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Mickiewicza 10/19 w Katowicach. Instrukcja dotarcia: tutaj
Dotarcie do gabinetu stacjonarnego we Wrocławiu
- Gabinet nr 1 znajduje się przy ul. Gwiaździstej 10/2 we Wrocławiu. Instrukcja dotarcia: tutaj
- Gabinet nr 2 znajduje się przy ul. Białowieskiej 115/3 we Wrocławiu. Instrukcja dotarcia: tutaj
Pokój spotkań online
- Sesje terapeutyczne online realizowane są z wykorzystaniem serwisu whereby.com.
- Zalecamy podczas spotkania użycie słuchawek telefonicznych z mikrofonem (wystarczą jedne na parę).
- Terapeuta oczekuje na Klienta w pokoju online 15 minut od ustalonego czasu spotkania. Po tym czasie wizyta nie będzie mogła się rozpocząć.
Opieka nad dziećmi
- W Relacyjne.pl troszczymy się o bezpieczeństwo każdego członka rodziny, dlatego nie prowadzimy sesji przeznaczonych dla osób dorosłych w obecności dzieci. Nie mamy możliwości zaopiekowania się Państwa dzieckiem w trakcie trwania sesji terapeutycznej. Prosimy o upewnienie się najpóźniej 24 h przed planowaną sesją, czy dziecko ma zapewnioną opiekę poza Pracownią na czas trwania sesji (jest to ostatni moment na odwołanie sesji). Psycholog odmówi przeprowadzenia spotkania w przypadku obecności dziecka, a jego koszt nie zostanie zwrócony.
Dziękujemy za Państwa wyrozumiałość w kontekście zasad panujących w Pracowni Relacji Relacyjne.pl.
W przypadku pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt.